Πολιτική Ποιότητας

Αποστολή της εταιρείας είναι να προωθεί υψηλής ποιότητας προτάσεις και λύσεις στους πελάτες της, στη διοργάνωση ταξιδιών καλύπτοντας κάθε ανάγκη και προσδοκία ταξιδιώτη

Όραμά μας είναι η επιτυχημένη ανοδική πορεία αλλά και η πλήρης ικανοποίηση των αναγκών των πελατών μας στο τομέα του τουρισμού.

Στόχος μας είναι:

  • Να παρέχουμε σταθερή ποιότητα υπηρεσιών
  • Να εξασφαλίζουμε την συνεχή επιτυχή πορεία της εταιρίας στην ελληνική αγορά
  • Να διατηρούμε και να αυξάνουμε το μερίδιο αγοράς που κατέχει η εταιρία
  • Να ανταποκρινόμαστε στις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις, καθώς και στον ανταγωνισμό
  • Να ανταποκρινόμαστε πάντοτε με επιτυχία στις απαιτήσεις και προσδοκίες των πελατών μας
  • Να λαμβάνουμε υπόψη μας τις απαιτήσεις και τις ανάγκες των ενδιαφερόμενων μερών κατά το σχεδιασμό και την παροχή των υπηρεσιών μας

Προκειμένου να επιτύχουμε τα παραπάνω, εκφράζουμε την Δέσμευση μας στις εξής αρχές:

  • την άριστη επικοινωνία μεταξύ Διοίκησης και Στελεχών και των στελεχών μεταξύ τους
  • την επιλογή εξειδικευμένων στελεχών και συνεχή εκπαίδευσή τους.
  • την αξιοπιστία των συνεργατών και των προμηθευτών της εταιρίας και συνεχή παρακολούθηση και αξιολόγηση τους
  • την τήρηση ποιοτικών, χρονικών και οικονομικών δεσμεύσεων
  • τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας της εταιρίας
  • την συνεχή παρακολούθηση και εφαρμογή της Νομοθεσίας
  • την συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικότητας των διαδικασιών του Συστήματος Ποιότητας.

Αθήνα 30.08.2018

Η Ομάδα της Kolmar