Με ισχυρή παγκόσμια παρουσία η Ελλάδα και διεθνές διακρίσεις για τον Ελληνικό Τουρισμό. Ορμώμενοι από το παραπάνω τίτλο κάποιου άρθρου, θα θέλαμε να μοιραστούμε κάποιες σκέψεις μας, μαζί σας.

Η Ελλάδα είναι γνωστή διεθνώς για τον ήλιο της, τη θάλασσα, τη φιλοξενία και το συρτάκι στις παλαιότερες δεκαετίες. To διαφημιστικό slogan ήταν στους ξένους επισκέπτες να έρθουν να ζήσουν το μύθο τους στην Ελλάδα («Live your myth in Greece»). Κάθε εποχή έχει σαφώς μία διαφορετική προσέγγιση, νοοτροπία και αντίληψη για διάφορους παραγωγικούς τομείς της χώρας, όπως αυτό του Τουρισμού.

Η Ελλάδα κατά τον ποιητή μας Οδυσσέα Ελύτη:

“Οδυσσέας Ελύτης” Εάν αποσυνθέσεις την Ελλάδα, στο τέλος θα δεις να σου απομένουν μια ελιά, ένα αμπέλι κι ένα καράβι

Που σημαίνει: με άλλα τόσα την ξανά φτιάχνεις. Η απλότητα της ελληνικής φιλοξενίας, η απλότητα της ελληνικής φύσης σε συνδυασμό με τη πλούσια ιστορία της και τους πολυμήχανους Έλληνες αποτελεί ένα “must” προορισμό για όλους. Καράβι ο “πολιτισμός” της αναζήτησης, ελιά και αμπέλι ο “πολιτισμός” της απλότητας τα δύο σημεία που μπορεί να χτιστεί ο ελληνικός τουρισμός και με τους ντόπιους και τους ξένους. Δεν πρόκειται να ξεχάσω στα ορεινά της Κρήτης, που ένα κρητικός παππούς μας φιλοξένησε “μέσα στο πουθενά” με ρακί και με πικραμύγδαλα που ράβδισε το δέντρο για να τα κατεβάσει, να τα σπάσει και να μας τα προσφέρει μαζί με μέλι. Ή στο Γαρδίκι, χειμώνα, ερειπωμένο μέρος και εμείς πηγαίναμε μια παρέα να φάμε και να δούμε αυτό το καταπληκτικό χωριό και το μόνο που βρήκαμε ήταν ένα σκυλάκι πεινασμένο που το ταΐσαμε και μια γιαγιά που μας φίλεψε κρεμμύδι κομμένο στα τέσσερα, ελιές και ντομάτες με ζυμωμένο ψωμί και από ένα ποτήρι κρασί, για να μας κόψει τη πείνα, μας είπε «Η φιλοξενία είναι προσόν αυτού του τόπου».

Ελάτε λοιπόν να ανακαλύψουμε τη χώρα μας, ελάτε να γνωρίσουμε την ιστορία μας, ελάτε να απολαύσουμε πλακόστρωτες πλατείες με τις ασπρισμένες αυλές γύρω τους.

Είμαστε κοντά σας για να σας προτείνουμε, να σας ταξιδέψουμε, να σας ξεναγήσουμε στις ομορφιές της χώρας μας που έχουν διακριθεί σε παγκόσμιο επίπεδο.

Οι προτάσεις μας θα αφορούν όλα τα είδη τουρισμού: πολιτιστικός, θρησκευτικός, ιαματικός, γαστρονομικός, φυσιολατρικός και άλλα.


Κλείνοντας πιστεύω ότι η “προοπτική είναι ενθαρρυντική, όχι μόνο γιατί δίνει μία σημαντική ανάσα ανάπτυξης και απασχόλησης σε μία χώρα δοκιμαζόμενη από την κρίση, αλλά και γιατί ο τουρισμός είναι ίσως το πρώτο ελληνικό προϊόν που γίνεται διεθνώς ανταγωνιστικό όχι χάρη στο χαμηλό κόστος, αλλά χάρη στην υψηλή προστιθέμενη αξία του”.

Το πρώτο βραβείο πήρε το βίντεο του ΕΟΤ “Greece- A 365 Day Destination” στη Γενική Συνέλευση του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού στην Κίνα για το 2017

Η πλούσια πολιτισμική κληρονομιά της Ελλάδας μέσα από τις μαρτυρίες των ταξιδιωτών

Η Ελλάδα το φθινόπωρο, γεμάτη χρώματα και εξαιρετικού κάλλους τοπία